Ürünlerde İade Süresi Ne Kadar ?

Havos.com.tr web sitemiz ve Whatsapp Sipariş Hattımız üzerinden satın almış olduğunuz ürünlerin kullanılmamış ve deforme olmamış şartıyla iade ve değişim süresi fatura tarihinden itibaren "14 GÜN" dür.

 

İADE
 

Satın almış olduğunuz ürünlerin kullanılmamış ve deforme olmamış şartıyla iade süresi fatura tarihinden itibaren "14 GÜN" dür. Bu süreyi aşan talepler kabul edilemeyecek ve ürünler karşı ödemeli olarak tarafınıza geri gönderilecektir. İade işlemlerinin başlatılabilmesi için paketinizin içerisinde yer alan iade formunu eksiksiz olarak doldurup faturanız ile birlikte tarafımıza göndermeniz gerekmektedir. Web sitemizden iade talebi oluşturmanıza gerek yoktur.

 

Tarafımıza gönderdiğiniz iade talepleri ekibimiz tarafından kargonuz elimize ulaştıktan sonraki 1-3 iş günü içerisinde kontrol edilip değerlendirilir ve tarafınıza iade sürecinin başlatılması ile ilgili olarak SMS ile bilgilendirme sağlanacaktır. İade işlemlerinde tarafımıza göndermiş olduğunuz ürünlerin ücret iadesi sağlanacaktır. Bu işlemler için İyzipay ödeme sistemimiz üzerinden yapılan alışverişlerde ödeme yapmış olduğunuz karta tarafımıza iade için göndermiş olduğunuz ürünlerin ücret iadeleri sağlanacaktır. Kapıda Ödeme ve Havale/EFT ödeme yöntemi ile satın alınan siparişlerde iade sürecinin başlatılması ile ilgili olarak SMS ile bilgilendirme sağlanacaktır.

 

Kargonuzu ARAS kargo ile Alıcı adı 'Havoş Tekstil Pazarlama ve Ticaret Ltd. Şti.' ya da firma kodumuz 1904548851316 belirterek karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz. 

 

Aras Kargo’nun web sitesi üzeriden kurye talebinde bulunabilirsiniz.

 

Diğer kargo firmaları ile ücret tarafınızca ödenmek şartıyla gönderilen paketler için fatura üzerinde yer alan iletişim bilgilerimizi kullanabilirsiniz.

 

* İADE İŞLEMLERİNDE ANLAŞMALI KARGO FİRMAMIZ ARAS KARGO İLE GÖNDERİM YAPMANIZ GEREKMEKTEDİR. DİĞER KARGO FİRMALARI İLE GÖNDERİLEN GÖNDERİLERİN KARGO ÜCRETLERİ FİRMAMIZ TARAFINDAN KARŞILANMAMAKTADIR.
 

* TÜM İADE VE DEĞİŞİM İŞLEMLERİNDE FATURA İBRAZI ZORUNLUDUR
 


Siparişim ayıplı/defolu/yanlış gönderilmiş Ne yapmalıyım?

Satışa sunduğumuz tüm ürünler, kargoya teslim edilmek üzere paketlenirken hasar kontrolünden geçmektedir. Nadiren yaşanılan ürün ayıplı/defolu/yanlış şekilde tarafınıza ulaştıysa böyle bir durumda süreç şu şekilde işlemektedir;

Paketinizin içerisinde yer alan İade formunda teslim aldığınız ürünün durumuna göre doldurarak faturası ile beraber, fatura üzerinde bulunan adresimize anlaşmalı olduğumuz kargo firmamız Aras Kargo aracılığı ile Müşteri Adı: Havoş Tekstil Pazarlama ve Tic. Ltd. Şti. ve Müşteri Numarası: 1904548851316 bilgilerini belirterek göndermeniz gerekmektedir. 

Siparişimin kargo paketinin dışı deforme olmuş ve ürün/ürünler zarar görmüş ne yapmalıyım?

Siparişiniz kargo görevlisi tarafından adresinize ulaştırıldığında, ürünü teslim almadan önce mutlaka dış pakette hasar kontrolü yapın ve herhangi bir hasar gördüğünüz anda "Durum Tespit Tutanağı" hazırlatın.

Sipariş tesliminden sonra fark ettiğiniz bir hasar durumunda, ilgili kargo şubesiyle hemen iletişim kurmanız ve "Durum Tespit Tutanağı" hazırlamalarını istemeniz gerekir. Eğer kargo şubesi size bu konuda yardımcı olmuyorsa, lütfen en kısa sürede 0538 872 22 27 iletişim numaramızdan bizi bilgilendirin.

Hasar Tespit Tutanağı ile birlikte hasarlı ürünü fatura üzerinde yer alan adresimize gönderdiğinizde ürün değişim ya da iade işlemleriniz hızla tamamlanır ve size bu konuda bilgi verilir.

Ürün İadesi yaptığımda ödediğim tutar bana nasıl iade edilecek?

Ürün iadesi yaptığınız zaman, tarafımıza gönderdiğiniz iade talepleri ekibimiz tarafından kargonuz elimize ulaştıktan sonraki 1-3 iş günü içerisinde kontrol edilip değerlendirilir ve tarafınıza iade sürecinin başlatılması ile ilgili olarak SMS ile bilgilendirme sağlanacaktır. İade işlemlerinde tarafımıza göndermiş olduğunuz ürünlerin ücret iadesi sağlanacaktır. Bu işlemler için İyzipay ödeme sistemimiz üzerinden yapılan alışverişlerde ödeme yapmış olduğunuz karta iadeniz sağlanacaktır. Kapıda Ödeme ve Havale/EFT ödeme yöntemi ile satın alınan siparişlerde iade bilgileri (Banka Hesap Bilgileri) ile ilgili olarak işlemlerin başlatılması için SMS yada Whatsapp üzerinden ile bilgilendirme sağlanacaktır.

- Ödemenizi web sitemiz üzerinden kredi kartıyla gerçekleştirdiyseniz, taksitli işlemleriniz taksitli olarak, tek çekim işlemleriniz tek çekim olarak 3 ile 14 iş günü içerisinde kartınıza iade edilecektir.

- Ödemenizi web sitemiz üzerinden debit kart ile gerçekleştirdiyseniz, tek çekim olan işleminiz banka hesabınıza 3 ile 14 iş günü içerisinde kartınıza iade edilecektir.

- Ödemenizi web sitemiz üzerinden sanal kart ile gerçekleştirdiyseniz, tek çekim işleminiz kartınıza 3 ile 14 iş günü içerisinde kartınıza iade edilecektir.

- Kapıda ödeme seçeneği ile ödeme yaptıysanız tarafımıza ileteceğiniz hesap bilgilerine 3 ile 14 iş günü içerisinde kartınıza iade edilecektir.

Ürün İadesi Hesabıma Neden Geçmedi

İade sürecinde yaşanabilecek gecikme durumunda detaylı bilgi için WhatsApp Destek hattımız (0538 872 22 27) ile iletişime geçebilirsiniz

* TÜM İADE VE DEĞİŞİM İŞLEMLERİNDE FATURA İBRAZI ZORUNLUDUR.

 

Satın aldığım ürünün bedenini ya da farklı bir ürünle değişimini yapabiliyor muyum?

Ürün ya da beden değişimi yapılmamaktadır. Değişim yapmak istediğiniz beden ya da ürünü web sitemizden yeniden satın alabilir ve elinizde bulunan ürünü iade olarak gönderim sağlayabilirsiniz. Bu şekilde işlemleriniz daha hızlı gerçekleşmiş olacaktır.

 

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: EN